Zöld rendszám fronton újít a Citroën
A C5 Aircrossból egy újabb zöld rendszámos kivitel érkezett, a korábbi verziónak és a plugin hibrid C5 X-nek pedig nőtt a hatótávja.
A C5 Aircrossból egy újabb zöld rendszámos kivitel érkezett, a korábbi verziónak és a plugin hibrid C5 X-nek pedig nőtt a hatótávja.
A designt szedános, sportkombis és szabadidő-autós vonások keveréke uralja, a hajtásban pedig éppúgy kiveszi a részét az ördögtől való benzin, mint a világmegváltó áram. Kipróbáltuk a "mindenből egy keveset" alapelvet követő zöld rendszámos Citroën C5 X-et.
A francia tervezők nemes egyszerűséggel bedobáltak néhány, egymástól merőben eltérő dizájntervet a turmixgépbe, és a végeredményül kapott különcködő modell alá olyan futóművet pakoltak, amit szinte csak a varázsszőnyegekkel lehet egy napon említeni.
Felfrissített külsővel és modernizált technikával támad a középkategóriás francia szabadidő-autó.
Ezzel a mintegy 60 kilométeres e-hatótávú plugin hibriddel évente sok százezer forintot is spórolhatunk csak a tankoláson. Vázoljuk, hogy milyen a gyakorlatban a jelenlegi legerősebb és egyben legzöldebb Opel, a Grandland X Hybrid4.
A zöldrendszámozható plugin hibrid C5 Aircross 2020 közepén érkezik meg hazánkba.
Végre egy divatterepjáró, ami nem szürkül bele a SUV-ok mindent elárasztó tengerébe. Ráadásul nem felesleges keménykedéssel, sokkal inkább kényelemre hangolva próbál meg pénztárcanyitogatásra csábítani.
Nem történt még ilyen a díj több évtizedes történetében. Két teljesen eltérő karakterű autó kapott ugyanannyi pontot.
Ha a Citroën C5 AirCross bezsebeli a rangos autós díjat, akkor azt elsősorban kényelmes rugózásának, puha üléseinek és praktikus kialakításának köszönheti majd. Gyorsan kipróbáltuk, jövünk minden részlettel, így többek közt a hazai árakkal is.